Vyberte stránku

Blog

 

 

Jak prioritizovat kombinace filtrů na eshopu?

Po letech jsem se dokopal zase něco vytvořit. Může za to Jakub Rejnuš a Etalon link buildingu, kteří uspořádali první český SEO Bootcamp. A patří jim za to velké díky! Podmínkou vstupu na akci totiž byla přednáška od každého účastníka. Jako téma jsem zvolil výstup...

číst více

Rozšířená analýza klíčových slov

Klasifikační analýzu klíčových slov publikoval Marek Prokop už v roce 2012. Tehdy šlo o velmi revoluční postup. Dalším pokrokem pro mě bylo zasvěcení do nástroje Open Refine, se kterým byla práce s daty najednou výrazně rychlejší. Stále tam ale zůstávalo spousta ruční...

číst více

Vyladění Onpage pro SEO za 10 minut? Blbost

Docela mě zaráží, kolik ostřílených bardů z branže internetového marketingu se mě ptá na to, co vlastně dělám, když dělám to SEO: “Vždyť vyladění Onpage faktorů je otázka 10 minut”, říkají. Na to bohužel nemám co říct. Pojďme se tedy podívat na to, co vše je třeba při...

číst více

Jak moc lidé hledají informace?

Na základě článku Marka Prokopa o hledanosti informací o čajích v české wikipedii jsem vypracoval srovnání hledanosti z Google a Seznamu vs. hledanosti z Wikipedie. Výsledkem by měl být realistický pohled na poměr všech typů dotazů vs. dotazů informačních. Stanovil...

číst více

Obsah je král, ale láska je císař!

Ve všech kanálech věnujícím se SEO, resp. Inbound marketingu, se dozvíte: Obsah je král. Souhlasím bez výjimky. Je tady ale jedno velké ALE (které si klade drtivá většina z nás): Co si pod tím vlastně představit? Co to vlastně znamená? Jak vytvořit královský obsah?...

číst více