Webová analytika je základem úspěchu na internetu! Určitě znáte heslo “Dvakrát měř, jednou řež!”. To platí samozřejmě i na internetu. Webová analytika zkoumá, jak vaši návštěvníci fungují na vašich stránkách. Pouze díky těmto informacím jste schopni provádět na svém webu ty správné úpravy.
Kdy využít služby webové analytiky?
Snad ve všech případech, kdy jste do webu či eshopu jakkoliv zasáhli, zasahujete, nebo chcete v budoucnu zásáhnout. Jde převážně o to, abyste svými úpravami neprovedli více škody než užitku. Nesmíte totiž nikdy zapomenout na vaše návštěvníky. To jsou ti, co vám nosí peníze. Nikoliv vaše “tušení”. Pořádná a reálná čísla jsou základem úspěchu.
Webovou analytiku využijete taky v případech, kdy chcete o svých návštěvnících zjistit více informací. Například v době plánování marketingových kampaní apod.
Nebo taky pro vyhodnocení efektivity optimalizací pro vyhledávače.
Jak probíhá postup webové analytiky?
Ze všeho nejdříve musíme zajistit, abyste měli na webu měřící kódy analytického nástroje Google Analytics.
Pak musí proběhnout fáze sběru dat. Ta může trvat několik dní, týdnů až měsíců (velmi záleží na rozsahu webu i požadavků).
Následně probíhá samotná analytická fáze. Její výstup zpracovávám do dokumentu, který vám následně předám i s ústním vysvětlením jednotlivých poznatků.
Kolik stojí služba webová analytika?
Cena je započítávána v hodinovém sazebníku, kdy 700,- kč je moje hodinová sazba. Vždy velmi záleží na rozsahu vašeho požadavku.
Pro nezávaznou nabídku vyplňte následující formulář: